Në momentin e përplasjes stafi festonte në stacion, si makinisti pa për 5.5 km trenin që ishte në drejtim të gabuar

Detaje të reja kanë dalë në lidhje me aksidentin tragjik në Greqi ku mbrëmjen e së martës humbën jetën 57 persona si pasojë e përplasjes së dy trenave.

Sipas mediave vendase mësohet se banorët e zonës ku ndodhej stacioni i OSE-së në Larisa i thane avokatit të njërit prej të plagosurve të aksidentit se në natën kur ndodhi përplasja e trenave, në sallën e stacionit po bëhej festë me muzikë.

“Detaje të reja janë zbardhur nga aksidenti tragjik në Tempa. Sipas avokatit të një prej të plagosurve nga vagoni 2 “Dua të them diçka me kujdes. Diçka që mësova. Mora një informacion nga banorë të zonës së OSE Larisa, ku ndodhet stacioni.

Më thanë se në momentin e aksidentit dëgjoheshin këngë dhe brohoritje nga salla e stacionit të Larisës. Si një festë… Kjo ndodhi pas orës 23:00, pasi trenat ishin nisur. Sapo treni u nis nga Larisa, filloi muzika”, tha avokati Giorgos Bartzokis.

Ndërkohë, më herët u bë me dije se makinisti në Larisa po shikonte trenin e pasagjerëve që lëvizte në drejtim të gabuar drejt Athinës në vend të “përpjetës” drejt Selanikut, për 5.5 km dhe nuk bëri asgjë që kjo tragjedi të parandalohej.

Drejtuesi i stacionit duket se ka neglizhuar të konsultohet me panelin e kontrollit me indikacionet e nevojshme dhe, për rrjedhojë, ai nuk përdori aftësitë teknologjike që kishte në dispozicion për të ndalur shinat në kohë.

“Stacioni i Larisës ka një panel kontrolli të sinjalizimit lokal. Para dhe pas stacionit, në një distancë, ka sinjale drite dhe çelësa që tregojnë praninë e trenit. Pse mjeshtri i stacionit nuk mund të ndiqte trenin për të gjithë itinerarin 5.5 km pas stacionit është një çështje për hetim nga komiteti “, tha konsulenti i menaxhimit të OSE, Panagiotis Terezakis.

Përveç kësaj, ai theksoi se “nëse makinisti i stacionit do të kishte vëzhguar panelin e kontrollit gjatë kohës që trenit të udhëtonte 5.5 km, ai mund të kishte parë që treni i pasagjerëve kalonte në drejtim të kundërt” .

Ky ishte gabimi i dytë jashtëzakonisht i rëndë i makinistit të stacionit, pas vendimit fillestar për të kthyer çelësin, duke ridrejtuar trenin, i cili ishte vendosur direkt në një kurs përplasjeje kokë më kokë.

Rreth thealbaniantimes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *